2258-1

ΜΟΤΕΡ ΗΛΕΚΤΡΟΒΑΝΑΣ TEMPA (1362)

TEMPA
01-10-093
Άμεσα διαθέσιμο
48,00 €
με ΦΠΑ

Περιγραφή

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΟΔΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΒΑΝΑΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ TEMPA-THERM
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Σύγχρονος κινητήρας ηλεκτροβάνας αυτονομίας TEMPA-THERM, διπλής περιστροφής σε κλειστό μειωτήρα με μεταλλικά γρανάζια σχεδιασμένος για συνεχή λειτουργία χωρίς προβλήματα για δίοδες βάνες αυτονομίας. Γρήγορη τοποθέτηση κατευθείαν πάνω στην βάνα και ασφάλιση με βίδα.

Τάση λειτουργίας 220V / 50Hz
Απορροφώμενη ισχύς 9 VA (Μοτέρ 6 Watt)
Ροπή στρέψης άξονα 18 Nm MAX – σταθερή 12 Nm / Στροφές 1/4 rpm
Χρόνος εντολής 56sec στις 90° μοίρες
Κόκκινο led: Άνοιγμα / Κλείσιμο
Πράσινο led: Βάνα ανοιχτή
Θερμοκρασία λειτουργίας -5°/ +55°C
Καλώδιο 5 x 0.75 mm με μόνωση – μήκους 70 cm
Ηλεκτρική προστασία / στεγανότητα IP40
Καπάκι πλαστικό από άκαυστο υλικό
Βάση από ειδικό κράμα πλαστικού με γυαλί για μακροχρόνια υψηλή αντοχή
Μεταλλικά γρανάζια μειωτήρα
Ενιαίο μεταλλικό γρανάζι–κόμπλερ
Τερματικοί μικροδιακόπτες Crouzet
Εσωτερικό relay 48V DC
Σύνδεση αριστερά ή δεξιά
Ταχύτατη & εύκολη ασφάλιση στον κορμό με βίδα
CE πιστοποίηση
5 χρόνια εγγύηση
ΠΡΟΪΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Σχεδιασμός – Παραγωγή – Τελικός Έλεγχος στην Ελλάδα


ΧΡΗΣΗ
Οι σφαιρικές ηλεκτροβάνες αυτονομίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε εφαρμογές θερμοϋδραυλικών εγκαταστάσεων. Είναι ειδικά σχεδιασμένες για χρήση σε συστήματα ρύθμισης και μέτρησης της κατανάλωσης σε εγκαταστάσεις θέρμανσης μιάς ή πολλών ζωνών αυτονομίας, εγκαταστάσεις εναλλακτικών μορφών ενέργειας, κρύων ή ζεστών υγρών και γενικών αυτοματισμών. Δεν είναι κατάλληλες για τον έλεγχο εύφλεκτων υγρών & αερίων.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Η εγκατάσταση της ηλεκτροβάνας αυτονομίας TEMPA THERM πρέπει σύμφωνα με τον νόμο και τους κανόνες ασφαλείας να γίνει από επαγγελματία, αδειούχο ηλεκτρολόγο/καυστηρατζή. Για την ηλεκτρολογική σύνδεση πρέπει να χρησιμοποιηθούν μονωμένα καλώδια διατομής τουλάχιστον 0.75mm και οι συνδέσεις να βρίσκονται μέσα σε κουτί διακλάδωσης. Η εντολή προς τον πίνακα αυτονομίας (καφέ καλώδιο) να μην συνδεθεί απ’ευθείας σε φορτίο ισχύος (καυστήρα ή κυκλοφορητή) αλλά να χρησιμοποιηθεί σε τέτοια περίπτωση ρελέ ισχύος.
Προτείνεται η οριζόντια τοποθέτηση με το μοτέρ από πάνω ή αλλιώς κάθετα με το μοτέρ μπροστά, στον χώρο του λεβητοστασίου ή στον συλλέκτη (κολλεκτέρ) του κάθε διαμερίσματος. Κατά την τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα στη βάνα πρέπει ο κορμός της βάνας να είναι καθαρός από ξένα σώματα και ο άξονας στην θέση «κλειστό» ακριβώς. Πιέστε τον κινητήρα μαλακά ώστε να φωλιάσει στην θέση του πάνω στον κορμό και σφίξτε την βίδα με το χέρι. Στη συνέχεια προχωρήστε στις ηλεκτρολογικές συνδέσεις όπως φαίνονται παρακάτω:

Μαύρο —> Φάση (L)
Μπλε —> Ουδέτερος (Ν)
Κόκκινο —> Εντολή από θερμοστάτη (IN)
Καφέ —> Εντολή προς πίνακα–ωρομετρητή (OUT)
Κίτρινο —> Γείωση (GND)
Σε περίπτωση αντικατάστασης σε παλαιό μοτέρ να εξεταστεί ο άξονας της βάνας για διαρροή νερού ή και για σκληρότητα. Αν ο άξονας έχει διαρροή ή είναι πολύ σκληρός θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση και της βάνας.

Λεπτομέρειες προϊόντος

Τύπος
Δίοδη
Είδος
Κινητήρας ηλεκτροβάνας

Περισσότερα προϊόντα στην ίδια κατηγορία

Το προϊόν προστέθηκε στη λίστα επιθυμιών
Το προϊόν προστέθηκε για σύγκριση.

Αυτός ο ιστότοπος αποθηκεύει cookies στον υπολογιστή σας.
Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για να βελτιώσουν την εμπειρία χρήσης του ιστότοπου μας και να μας βοηθήσουν να σας παρέχουμε προσωποποιημένες υπηρεσίες, τόσο σε αυτό το site όσο και σε άλλα media.